fbpx
YCU Classroom S01 E04

YCU Classroom S01 E04

Jak ważny jest proces kolor korekcji? Jakie cechy ma dobry kolorysta? Z czym się muszą zmierzyć koloryści? Jak dobierani są konkretni koloryści do danego projektu? Czwarty odcinek serii poświęcimy samym kolorystom i znaczeniu kolor korekcji w procesie powstawania filmu, towarzyszyć nam będą przy tym obrazki z dwóch ciekawych projektów.

Ostatni odcinek serii poświęcimy rozmowom na temat tego jak ważna jest kolor korekcja w całym etapie post-produkcji czy nawet całości produkcji filmowej. Poruszymy temat jakie cechy powinien mieć dobry kolorysta i czym się kierują reżyserzy lub operatorzy przy wyborze kolorysty do danego projektu. Dowiecie się na jakim etapie zaczyna się myśleć o kolor korekcji w produkcji filmowej.

 

Tym razem zabierzemy Was na dwa projekty – “Armando” – niezwykle ciekawej produkcji i bardzo wymagającej technicznie ze względu na zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach w reżyserii Kuby Michalczuka i Maćka Rytra w roli operatora. Drugim spotem jest – spot reklamowy okularów premium, marki “Baleen Eyewear” za, który odpowiedzialny był reżyser Tadek Śliwa. 

W tym odcinku wystąpi też gość specjalny, jeden z najbardziej doświadczonych polskich operatorów –  Wit Dąbal, który opowie czym dla niego jest proces gradingu.

See more

see all

YCU Classroom S01 E01

YCU Color Grading Classroom – pierwszy odcinek naszej serii o kolor korekcji podczas, której zabierzemy Was do świata gradingu od kulis, prezentując case study z kilku realizowanych przez nas projektów.

see post

YCU Classroom S01 E02

Drugi odcinek serii YCU Color Grading Classroom poświęcony Remote Gradingowi, czyli korekcji zdalnej.

see post